رز سیاه
رز سیاه

عاشقانه ها


یکی باید باشد ‎
همانکه وقت درد همدردت شود
صورت به عرق نشسته ازدردت را بوسه زند 
وتو تمام دردت را دردستانش بفشاری ‎
واو مردانه برای تسکینت آغوشش را تنگ ترکند ‎
یکی باید باشد ‎
همانکه وقتی بخاطرحضورش تشکرمیکنی‎
لبخند زنان بگوید درهمه شرایط با توام 
وتو اینبار نه ازعشقت که ازخدایش تشکرمیکنی



دستانم سرد است سرد‎
مثل یک کوه یخ‎
چشمانم مات است مات‎
درست مثل یک مترسک تنها ‎
اومی گوید تو عشق منی‎
ومن همچنیان سردم ماتم
درسکوتی مرگ بار بی هیچ طپش قلبی‎ نگاهش میکنم‎
وهنوز درخلوت خویش این اشک است که میگوید ‎



بگذار همه بدانند
چقدر دلم می خواست روی شانه های تو به خواب روم.
تو آرام بلند شدی
دست هایم را از هم گشودی
موهای پریشانم را شانه زدی.
حالا این دختر کوچک
که مدام تو را می خواهد
خسته ام کرده است !
بیا و برایش بگو :
که دیگر برنخواهی گشت !

 

 

 

تمام دنیا
محله ی کوچکی ست
که تو در آن متولد می شوی
و من
میان بازیِ بچه های محله
به عشق تو
پیر می شوم…




میگفتند :سختی ها نمک زندگی است!!
امّا چرا کسی نفهمید!
“نمک”
برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست…
مزه “درد” میدهد…!!…




هر جای دنیا میخواهی
باش…!!!
من…!!
احساسم را…!!!
با همین
دست نوشته ها…!!!
به قلبت
میرسانم…!!!

 

 

من عاشـــــــــق نیستم!

فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم…

مثل اینکه تـــــــــب کند گــــــــرم و ســـــــــرد میشود

توی سیــــــــنه ام چـــــــــنگ می زند آب میشود…




ســــــــــتاره من

جایی قبل تر از هزار ســـــــــال نوری پیش،

مرده است…

و من قرن هاست،

به هیچ زل زده ام …




خیابانهای تنهایی،…
دلی ولگرد میخواهد،
و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد،
برایت مرده بودم…
تا برایم تب کند قلبت
ولی حتی نپرسیدی،
دلت همدرد میخواهد؟

 

یاد تو
هیچ گاه از بین نمیرود
بلکه
از سطری
به سطری دیگر
منتقل میشود…
و اینست قانون پایستگی چشمانت!




من غرورم را به راحتی به دست نیاوردم

که هروقت دلت خواست خردش کنی….!!!

غرور من اگر بشکند…

با تکه هایش

شاهرگ زندگی تو را خواهم زد…




בلـــَم گرفتــﮧ… از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ… از همــﮧ فــَرآموشی هآ… از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ…

کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت…

“روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید؟؟؟

 

 

به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم

وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم…

به جـــــــــــــــــــــــا ی اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض

به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم

که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرد ه میکنــــــــــــــــــــد …





استعداد عجیبی در شکستن داری….

قلب…غرور…پیمان…

استعداد عجیبی در نشستن دارم….

به پای تو…به امید تو…در انتظار تو




از روزی که نامتــــ

ملکه ی ذهنمـــــــــــــ شد،

احساســــــــ می کنمــ جمجمه امـــ

با شـــــــکوه ترینـــ امپراتوری دنیــــــــاستـــ…

 

بیــــخیـآل خیـآلـت میـشـومـ …

و مـے سپـآرمت بہ دَسـت “او” !

امـآ چہ ڪنـمـ ڪہ “او” ،

فـقـط یـڪ ضَمـیر “سـوّم شـخص غـآیـب” نیسـت …
“او” ڪســے اسـت ڪہ …

تـمـآم هـسـتـے ایـטּ اوّل شـخـص مـُخـآطـب حـآضرَت رآ …
بہ آتـش ڪشـیـده اسـت … !




گآهے شآیـב لآزمـ بـآشـב ،

از یــآב ببـــریـمـ

یـــاב آنهـــایـے رآ ڪـہ …

بـآ نبـــوבنشآטּ

بـوבنمـآن رآ ،

بــہ بـآزے گـرفـتنـב ………





خوابم نمیبرد…

به هیچ چیز فکر نمیکنم…

جز “او” و میدانم که خواب است…

و قبل از بسته شدن چشمهایش

به همه چیز فکر کرده است…

جز “من”……!!!

 

 

 

به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم

وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم…

به جـــــــــــــــــــــــا ی اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض

به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم

که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرد ه میکنــــــــــــــــــــد …




دلم فـال می خواهــد …

قهــوه … تــاروت … نمی دانــم ؟!

هر چه باشـــد ،

هر چه نقـــش تــو را در این روزهـــــای بــیرنـــگ …

پــــر رنـــگ کنــــد !!!




کــاش مَن دیگــَری بودم…

مــی نشستمــ روبِـروی خـودَم

ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَم…

تــا ببینَم حـَرفـــ حسابَم

” چیست “؟؟؟

 

 

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم…

از تمام زمین یک خیابان را…

و از تمام تو…

یک دست که قفل شود در دست من…



برای من این ساعت هــا جــور خاصی میگذرنــــد..
نمی دانــی !
هیچ کس نمی دانــد !
پشت نبودن هـــای تــو
زمان چـــه بی رحمانه نبضش می زند..




مــَرا

جــُدا کــن ٬

از اهلِ زمـیــن !

دستَــم را بـگـیــر …

مـیــخـو اهــم ٬ در دنـیــایِ آرامِــــ تـــُو

آرامـــ بـگـیــرمـــ . . .

 

 

خیالت چه عاشقانه مرا به میهمانی آغوشت دعوت میکند‎
ومن چه ناشیانه درمیان روزمرگیها تو را گم میکنم‎
دیشب درپستویی ازنباید ها عشقم را پنهان کردم ‎
غافل از این دل عاشق که به چشمان سحرانگیزی مبتلاست
وهیچ دعایی این طلسم را باطل نمیکند ‎‎



مسافری خسته ام ‎
پرازدردورنج روزگار‎
پرازعاشقانه های مدفون شده‎
پرازبغض فروخورده‎
من آبستن هزاررنجم‎
وتو فرشته منی که آمدی‎
تا روحی دوباره به تن این خسته بدمی‎
مرهمی شوی برزخمهای گذشته ام ‎
چگونه بگویم تو نه سایه ای نه باد‎
توخود خود عشقی‎
خود خود زندگی‎
توهمه کس منی‎‎



دوستت دارم 
باتمام احساس ام 
دوستت دارم 
به اندازه دلتنگیهای عاشقانه ام
دوستت دارم 
عمیق ترازبیقراریهایم 
دوستت دارم 
دوستت دارم ‎

 

 

عاشقی حس عجیبی است‎
شوردارد ومستی
اشک دارد و بی قراری‎
مهم ترازهمه نیازی دارد که به بی نیازی میرساند تورا‎
ازهمه عالم بی نیاز میشوی و به یک نفر نیازمند‎
اومی شود ‎همه رتبه خدا‎
می شود تمام دنیا‎
می شود زندگی‎
می شود تمام احساس‎
می شود عشق ‎‎



ازتوکه می نویسم
جملاتم بی اراده عاشقانه می شوند
شعرمی شوند
تمام احساسم روی کاغذ می دود 
ومن هرآنچه ازتو میخواهم می نگارم ، 
تومیخوانی 
اول کمی مکث میکنی وبعد لبخند می زنی ................میدانم




امید یعنی‎
فراموش کن طوفان سخت دیشب را‎
ونگاه کن خورشید امروز چه زیبا لبخند میزند‎
امید یعنی ‎
بی کسیهایت را به پشت بلندترین کوه پرتاب کن ‎
فراموش کن تنهاییت را و عاشقانه ای بساز زیبا به نام او که دوستش داری‎
امید یعنی ‎تو
تویی که آمدی تابیاد بیاورم هستم -زنده ام و نفس میکشم ‎
بیاد بیاورم عاشقم ‎
بیاد بیاورم خودم را کجای این راه پرنشیب گم کرده ام ‎

 

 

دلم یک من می خواهد ‎
مثل تو‎
آزاد و رها‎ بی هیچ قید و بندی 
ویک تومی خواهد‎
مثل من ‎
اسیرو دربند‎و زندانی 
من آزاد و رها ازتمام قل و زنجیرهایی که به پایم بسته شده ونامش را قسمت میگذارند 
تواسیر در بند تمام قل زنجیرهایی که قلبت را به من می رساند و نامش را عشق میگذارند‎




زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم می‌خندم
آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…





قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب
اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد
دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن
ســــاحــل زیــــبـا را . . .
لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه
شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما …

 

 


نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت9:58---27 آبان 1393
سلاااااااااااااااام..وبت عالیه..خیلی نایسه...بمنم سر بزن..مرسی...موفق باشی
پاسخ:مرسي بابت نظرت


atrisa
ساعت11:12---24 آبان 1393

تورو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه…
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نزار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو
کی میاد؟! جای تو
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
پاسخ:ممنونم


هادی
ساعت17:09---22 آبان 1393
سلام
وقت بخیر
بابت تبادل لینک مزاحم شده بودم که شما منو لینک نکردین هنوز
و شما تو بلاگ من لینک هستین اگه زحمت نباشه براتون منو لینک کنین
پاسخ:سلام لينك شدي


مينا
ساعت9:29---19 آبان 1393
وب باحالي داري
پاسخ: مرسي لطف داري


دادامحمد
ساعت21:50---17 آبان 1393
اول سلام عرض میکنم
من وب های عاشقونه رو دوس دارم
وب شما عالیه
امید وارم موفق باشی
به امید دیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 آبان 1393برچسب:,

  توسط  رز  |
 

 



گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ، مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ، و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ، مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ، رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی !
lida82128@yahoo.com


 

اس ام اس تولد
سری ( 1 )
سری ( 2 )
تک بیتی های زیبا
سری ( 1 )
اس ام اس های عاشقانه
اشعار متون عاشقانه
سری ( 1 )
سری(2)
سری (3)
سری ( 4 )
اصطلاحات طنز امروزی
سری ( 1 )
ایا میدانید
سری ( 1 )
شعر های طنز و خنده دار
سری ( 1 )
طرح های زیبای اس ام اس
سری ( 1 )
گالری عکس های من
سری ( 1 )
سری ( 2 )
اشعار متون عاشقانه
سری ( 1 )
سری ( 2 )
جکستان
سری ( 1 )
سری ( 2 )
کاریکلماتور
سری ( 1 )
اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج
سری ( 1 )
جملات پشت کامیونی
سری ( 1 )
قلبهای متحرک
سری ( 1 )
گلهای متحرک
سری ( 1 )
هنرنمایی روی برگ
هنر نمایی روی پر
عکس با متن های عاشقانه
عکس های متحرک عاشقانه
چیستان و معماها
سرگرمی
تصاویر متحرک کوچولوهای فانتزی
سوتی های بامزه
♥♥نوشــــــته هـــــای متــــــــحرک فــــارســــی و انگلیــــــــسی♥♥
هنرنمایی روی تنه ی درخت
عکس عاشقانه غروب خورشید
اعترافات تكان دهنده شما!
جدا کننده های متن
اس ام اس فاز سنگین
هنرنمایی روی دست
شخصیت شناسی
هنر مندي روي انگشت دست
گالری عکس های عاشقانه
هنرنمایی روی سنگ
به بعضیا باید گفت
عکس های کارتونی عاشقانه
هنر نمایی روی تخم مرغ
خـــوشـــحـــالی یــعــنــی . . .
عكس هاي تنهايي
دوستي يعني .....
گلچین اشعار سهراب سپهری
عکس های متحرک تولدhappy birthday
عكس هاي عاشقانه
شعر هاي كوتاه از فروغ فرخ زاد
اشعار کوتاه از حسین پناهی
شعر های کوتاه از مهدی سهیلی
عکس های سیاه و سفید
sms جالب و خنده دار الکی مثلا
عکس های غمگین عاشقانه

 

 اس ام اس مخاطب خاص
 اشعار و دلنوشته های حسین پناهی
 گالری عکسای من
 عاشقانه
 sms جالب و خنده دار الکی مثلا
 عکس با متن های عاشقانه
 عکس های سیاه و سفید

 

3 شهريور 1394
7 مرداد 1394
7 فروردين 1394
1 فروردين 1394
2 اسفند 1393
3 بهمن 1393
2 بهمن 1393
1 بهمن 1393
2 دی 1393
1 دی 1393
7 آذر 1393
3 آذر 1393
2 آذر 1393
7 آبان 1393
6 آبان 1393
1 آبان 1393
7 مهر 1393
6 مهر 1393
4 مهر 1393
3 مهر 1393
2 مهر 1393
1 مهر 1393
7 شهريور 1393
6 شهريور 1393
3 شهريور 1393
2 شهريور 1393
1 شهريور 1393
7 مرداد 1393
6 مرداد 1393
3 مرداد 1393
1 مرداد 1393

 

رز

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رز سیاه و آدرس blakroz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احساس
خیال باطل
عاشقانه
خرید اینترنتی کیف رولی
ترفند های علوم کامپیوتری
کلبه مدرن
خرید مونوپاد
خلوت کده ی منو شاهین
ست خیاطی سوینگ کیت
پسر خوب
یک مرد
زندگی 185
مهندس اب
سکوت
ندای عشق(غمکده)
سخنان حکیمانه و ناب
تنهاترین تنها
خنده هاي دخترونه
وصال نزدیک است...
دانلود ایرانی
****دانلود فیلم و موسیقی****
دختر عاشق
خــنـــدهـ هــای وحــشــتــنــاکــــ
خاطرات من
اینجادست تقدیرمینویسد
عاشقانه ها
aşk
موزیک چت
عاشق خسته
پسر بیخیال♥♥♥♥
پسر بیخیال
♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
خفن سرا(جنبه نداری نیا)
just girls
پناه غم
بروز باش
قلقلک
دانلود سرای جاوا
googoosh love
My voice
عاشقانه ها
ای کاش هنوز اینجا بودی....
black rose
love lorn
رئیس ابی ها
gust girllllllllllllllllllllll
عشقم سارا
طرفداران سریال های آمریکایی
مجله اینترنتی نصر
عنــــصــــر شـــــــیــــک
دانلود اس وای
موبایلستان
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

عینک آفتابی زنانه
☜☆☞
حباب ساز جاگل بابل
فروشگاه ساعت مچی
ساعت مچی مردانه
تبادل لینک هوشمند خنده فان
اواره مرگ
عـاشــقانــــــــــــــــــــه عشقولانـــــــه
عشق واقعي ما دوتا
مهتاب چت
تو بهـــم دادی آرامشـــو.. حالا که دله مــــن،باهــــاته شکر
هنر پشت صحنه هفتم
ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ
:: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ
فقط خنده
حرف های من
فقط و فقط محض خنده (+عکس
فقط برای عاشقان
M هی بابا
gust girllllllllllllllllllll
همه چیز از همه جا
handsome boy
بی همتا اس ام اس
عشقونفرت
آموزشگاه مردمی
عاشقانه رضا
رئیس ابی ها
سرعت دی ال
عشق یعنی تنهایی
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 187
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 36199
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 579
تعداد آنلاین : 1



*****************************

کد ساعت عاشقانه

******************

گروه آوات

////////////////////////// target="_blank" href="http://skylogo.loxblog.com/"> -------------------------- -------------------------------- موزيك ---------------------------------- كد كج شدن عكس *********************** كد متحرك كردن عنوان ------------ کد بارش برف ----------------------------------