رز سیاه
رز سیاه

عاشقانه ها



ادر دوستم فوت شده بود داشت گریه میکرد نمی دونستم چجوری بهش دلداری بدم

گفتم: خدارو شکر کن سکته قلبی کرد اگه سکته مغزی میکرد فلج میشد




من تازه نامزد کرده بودم وقتی رفته بودم خونه نامزدم موقع خداحافظی شاهین همسرم پایین راهر پله منتظرم بود داشتم خداحافظی میکردم یه هو به برادر همسرم که اسمش افشین بود گفتم "خداحافظ اقا شاهین" که دیدم همه زدن زیر خنده و همسرم پایین داره منو چپ چپ نگاه میکنه اب شدم از خجالت

 

 

چند سال پیش با مامانم رفته بودیم بیرون قدم بزنیم...یهو از پشت یه پسر به صدای بلند برگشت گفت:چطوری ی ی شفق؟؟؟؟منو میبینی؟؟حالا مامانم چپ چپ نگام میکنه!برگشتم دیدم با دوستش بود. اسم دوستش "َشفق"بود!!!!!خب آخه پدر من!مادر من!چرا اسم پسر میذارین رو آدم!که بچه دچار دوگانگی بشه:دی:))




هفته پیش رفتم با دوستم دانشگه توکلاس من و دوستم بودیم من سرجای استاد نشسته بودم کنارمم دوستم بودداشتیم کلیپ آرش رو میدیدیم ومیخندیدیم یک دفعه یک دختر 24 ساله اومدتو گفت بچه ها کسی نیومدن گفتم نه گفت شما دارید چه میکنید گفتم داریم کلیپ میبینیم توهم بیا ببین همون لحظه یک ازبچه هااومدبه دختره گفت سلام استاد وای چه فاجعه ای بود



با چند تا از بچه ها رفته بودیم لباس بگیریم من تو جو حرف زدن بودم رفتیم تو یکی از مغازها،خیلی شلوغ بود دم درش هم چند تا مانکن بود که تن یکیشون تی-شرت بود
من وقتی حرف میزنم دستامو خیلی تکون میدم،وقتی رفتیم تو مغازه،همینجوری که داشتم حرف میزدم،دستم خورد به دست مانکنه و دستش دراومد :))
... حالا دست این بنده خدا آویزون شده بین زمین و هوا مونده،ما داریم هر هر میخندیم
خدا رو شکر مغازه انقدر شلوغ بود که مغازه دار ندید ما رومن و دوستامم کلی سعی کردیم دستشو جا بندازیم ولی نشد آخر سر دستشو همینجوری تو لباسش ول کردیم اومدیم :))




مغازه سوپر مارکت رفیقم وایساده بودم که ناگهان یه خانمی اومد پرسید:شرمنده اقا هل دارید منم بی درنگ جواب دادم شرمنده خانم بستنی کیم تموم کردیم خانومه تا پنج دقیقه مونده بود تو مغازه داشت می خندید منم از خجالت پشت جنس ها قایم شده بودم اصلا برا خودمم سوال بود اخه هل چه ربطی به بستنی کیم داره که من اینجور جواب دادم.



رفتم خونه خالم ،دختر خالم میگه: چای یا قهوه؟من:ممنون میشم قهوه باشه، -کاپچینو یا اسپرسو؟ من: کاپچینو ، - با شیر یا بی شیر؟، من: با شیر،-کم شکر یا شیرین؟من:شیرین ، -خامه هم اضاف کنم؟ من:مرسی اره،بعد ژست گرفته رفته آشپزخونه با یه لیوان آب برگشته میگه حالا آب بخور تا مامانم چای بذاره،میگم پس قهوه چی شد ؟میگه دِ نـَـه دِ ما اصلا قهوه نمیخوریم فقط سلیقه ات رو خواستم بدونم

 

بعد از مدتی رفتم یه سری به دستشوی بزنم.
من یه عادتی دارم وقتی بیرون خونه میرم توالت پاچه شلوارم رو میكنم توی جورابم البته بیشتر بدرد پاركها میخوره نه هتلی كه توالتش از پذیرایی هم تمیز تره خلاصه كارم تموم شد و اومدم بیرون تو سالن یه مانوری بدم دیدم همه من رو نگاه میكنن خفن، كلی داشتم با خودم حال میكردم كه یكی از گارسن ها گفت:
آقا شلو...ارت تو جورابته!!!!!
حساب كن كت و شلوار بپوشی و اصلاً یه وضعی از خجالت رفتم تو توالت تا موقع شام بیرون نیومدم ...



بار اول که رفته بودم مالزی,با عجله سوار تاکسی شدم, منم به خیال تاکسی های ایران از سمت راست سوار شدم.بعد احساس کردم روی پای کسی نشستم,نگو راننده صندلی رو خوابونده و داره چرت میزنه


.بچه که بودم،بابام دوتا ماهی قرمز خرید برای نوروز...یکی برا من،یکی برا داداشم....ماهی داداشم مرد...ماهی من چند روز بعد از عید مریض شد و ما به هر دری میزدیم که این یکی نمیره که یهویی به ذهن من رسید که:بهش آب میوه بدیم تا قوی شه....قرار شده آب پرتقال بهش بدیم،نصف لیوان آب پرتقال گرفتیمو ریختیم توی تنگ ماهیه.....به دو ثانیه نشد که اومد روی آب و مرد

امروز ماشین آشنامون رو گرفتم برم جایی چیزی بخرم، وقتی برگشتم هر چی قفل ماشین رو میزدم کار نمیکرد، کلید انداختم دیدم نمیره!!! با خودم گفتم ای داد بد بخت شدم!!! همینطور که با کلید ور میرفتم دیدم در ماشین باز شد، از خوشحالی پریدم توش تا به خودم اومدم دیدم خدایا داخل ماشین چرا فرق کرده!!! :دی
اومدم پایین دیدم 3 متر پایینتر یک ماشین زانتیای سفید، کپی ماشین ما پارک شده بود که صاحب ماشینی که من توش نشستم هم داره با قفل ماشین من ور میره!!! (یارو میگه من هر چی قفل ماشین رو میزنم صدای بازو بسته شدنش میاد ولی باز نمیشه


دبیرستان که می رفتیم.. من خیلی شر و شیطون بودم.. زنگ تفریح هم کارمون رقص بود!!! یه بار داشتم رو میز با اعتماد به نفس به طرز مسخره ای می رقصیدم و بچه ها می خندیدن که یهو ناظم سر رسید.. گفت : امانی؟؟ اون بالا چی کار می کنی؟؟ منم با اعتماد به نفس گفتم : کی خانم؟؟؟ من؟
 

نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت12:45---4 مرداد 1393
سلام وبت حرف نداره من که حسابی خندیدم ب منم سر بزن منتظرم

دخی بی اعصاب ♥♥
ساعت13:31---30 تير 1393
سلام ابجی
وبت خیلی خوشمله
مطالبشم حرف نداره
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,

  توسط  رز  |
 

 



گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ، مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ، و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ، مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ، رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی !
lida82128@yahoo.com


 

اس ام اس تولد
سری ( 1 )
سری ( 2 )
تک بیتی های زیبا
سری ( 1 )
اس ام اس های عاشقانه
اشعار متون عاشقانه
سری ( 1 )
سری(2)
سری (3)
سری ( 4 )
اصطلاحات طنز امروزی
سری ( 1 )
ایا میدانید
سری ( 1 )
شعر های طنز و خنده دار
سری ( 1 )
طرح های زیبای اس ام اس
سری ( 1 )
گالری عکس های من
سری ( 1 )
سری ( 2 )
اشعار متون عاشقانه
سری ( 1 )
سری ( 2 )
جکستان
سری ( 1 )
سری ( 2 )
کاریکلماتور
سری ( 1 )
اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج
سری ( 1 )
جملات پشت کامیونی
سری ( 1 )
قلبهای متحرک
سری ( 1 )
گلهای متحرک
سری ( 1 )
هنرنمایی روی برگ
هنر نمایی روی پر
عکس با متن های عاشقانه
عکس های متحرک عاشقانه
چیستان و معماها
سرگرمی
تصاویر متحرک کوچولوهای فانتزی
سوتی های بامزه
♥♥نوشــــــته هـــــای متــــــــحرک فــــارســــی و انگلیــــــــسی♥♥
هنرنمایی روی تنه ی درخت
عکس عاشقانه غروب خورشید
اعترافات تكان دهنده شما!
جدا کننده های متن
اس ام اس فاز سنگین
هنرنمایی روی دست
شخصیت شناسی
هنر مندي روي انگشت دست
گالری عکس های عاشقانه
هنرنمایی روی سنگ
به بعضیا باید گفت
عکس های کارتونی عاشقانه
هنر نمایی روی تخم مرغ
خـــوشـــحـــالی یــعــنــی . . .
عكس هاي تنهايي
دوستي يعني .....
گلچین اشعار سهراب سپهری
عکس های متحرک تولدhappy birthday
عكس هاي عاشقانه
شعر هاي كوتاه از فروغ فرخ زاد
اشعار کوتاه از حسین پناهی
شعر های کوتاه از مهدی سهیلی
عکس های سیاه و سفید
sms جالب و خنده دار الکی مثلا
عکس های غمگین عاشقانه

 

 اس ام اس مخاطب خاص
 اشعار و دلنوشته های حسین پناهی
 گالری عکسای من
 عاشقانه
 sms جالب و خنده دار الکی مثلا
 عکس با متن های عاشقانه
 عکس های سیاه و سفید

 

3 شهريور 1394
7 مرداد 1394
7 فروردين 1394
1 فروردين 1394
2 اسفند 1393
3 بهمن 1393
2 بهمن 1393
1 بهمن 1393
2 دی 1393
1 دی 1393
7 آذر 1393
3 آذر 1393
2 آذر 1393
7 آبان 1393
6 آبان 1393
1 آبان 1393
7 مهر 1393
6 مهر 1393
4 مهر 1393
3 مهر 1393
2 مهر 1393
1 مهر 1393
7 شهريور 1393
6 شهريور 1393
3 شهريور 1393
2 شهريور 1393
1 شهريور 1393
7 مرداد 1393
6 مرداد 1393
3 مرداد 1393
1 مرداد 1393

 

رز

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رز سیاه و آدرس blakroz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احساس
خیال باطل
عاشقانه
خرید اینترنتی کیف رولی
ترفند های علوم کامپیوتری
کلبه مدرن
خرید مونوپاد
خلوت کده ی منو شاهین
ست خیاطی سوینگ کیت
پسر خوب
یک مرد
زندگی 185
مهندس اب
سکوت
ندای عشق(غمکده)
سخنان حکیمانه و ناب
تنهاترین تنها
خنده هاي دخترونه
وصال نزدیک است...
دانلود ایرانی
****دانلود فیلم و موسیقی****
دختر عاشق
خــنـــدهـ هــای وحــشــتــنــاکــــ
خاطرات من
اینجادست تقدیرمینویسد
عاشقانه ها
aşk
موزیک چت
عاشق خسته
پسر بیخیال♥♥♥♥
پسر بیخیال
♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
خفن سرا(جنبه نداری نیا)
just girls
پناه غم
بروز باش
قلقلک
دانلود سرای جاوا
googoosh love
My voice
عاشقانه ها
ای کاش هنوز اینجا بودی....
black rose
love lorn
رئیس ابی ها
gust girllllllllllllllllllllll
عشقم سارا
طرفداران سریال های آمریکایی
مجله اینترنتی نصر
عنــــصــــر شـــــــیــــک
دانلود اس وای
موبایلستان
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

عینک آفتابی زنانه
☜☆☞
حباب ساز جاگل بابل
فروشگاه ساعت مچی
ساعت مچی مردانه
تبادل لینک هوشمند خنده فان
اواره مرگ
عـاشــقانــــــــــــــــــــه عشقولانـــــــه
عشق واقعي ما دوتا
مهتاب چت
تو بهـــم دادی آرامشـــو.. حالا که دله مــــن،باهــــاته شکر
هنر پشت صحنه هفتم
ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ
:: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ
فقط خنده
حرف های من
فقط و فقط محض خنده (+عکس
فقط برای عاشقان
M هی بابا
gust girllllllllllllllllllll
همه چیز از همه جا
handsome boy
بی همتا اس ام اس
عشقونفرت
آموزشگاه مردمی
عاشقانه رضا
رئیس ابی ها
سرعت دی ال
عشق یعنی تنهایی
حمل و ترخیص لباس از چین به ایران
حمل و ترخیص لنج دبی
جلو پنجره لیفان ایکس 60
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 36442
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 579
تعداد آنلاین : 1



*****************************

کد ساعت عاشقانه

******************

گروه آوات

////////////////////////// target="_blank" href="http://skylogo.loxblog.com/"> -------------------------- -------------------------------- موزيك ---------------------------------- كد كج شدن عكس *********************** كد متحرك كردن عنوان ------------ کد بارش برف ----------------------------------